Få flere henvendelser med PPC annoncering

Bliv fundet på nettet af din målgruppe med PPC-annoncering.

Sådan starter vi dit PPC-arbejde


Analyse af
vækstmuligheder

Møde om
kampagne

Opbygning af
kampagne

Løbende
optimering


Prøv vores Google Ads tester

Ønsker du at skabe mere trafik på din hjemmeside eller webshop via annoncering? 
Udfyld formularen, så kigger vores PPC-specialister dine kampagner igennem.

Oplever du, at dine Google Ads er synlige på de forkerte søgetermer? Eller betaler du høje klikpriser samtidig med, at din return of investment (ROI) ligger i den lave ende?
Ønsker du at få tilpasset dine PPC-annonceringer til specifikke målgrupper, eller skal dine annoncer spredes ud på annonceringsformer som Google Shopping eller Youtube Ads?

Hos Webamp har vi erfarne PPC-specialister, som arbejder målrettet med PPC annoncering for at sikre, at din hjemmeside eller webshops modtager de helt rigtige kliks!
Kontakt os i dag og lad os tage et møde.

PPC for de ambitiøse

Som PPC-bureau hjælper vi ambitiøse virksomheder med at optimere deres annonceringer – fra hurtigt voksende webshops til internationale virksomheder.

Til trods for diversiteten i vores kundeportefølje er der én ting, der går igen i hver eneste PPC-samarbejde, vi indgår: Fokuseret rådgivning og skræddersyede løsninger, der matcher den enkelte virksomheds virkelighed, værdier og visioner.

Fælles for alle vores kunder er, at de vil være synlige der, hvor deres kunder befinder sig. Vi hjælper virksomheder med at gøre deres annonceringer synlige for de rigtige målgrupper og på de søgetermer, der har relevans for lige netop deres virksomhed, produkter og services.

Har du en virksomhed som i forvejen gør sig i PPC? Eller ønsker du at blive sat ind i dette smarte værktøj? Som PPC-bureau, kan Webamp være din virksomheds vigtigste aktiv i kampen om kundens opmærksomhed.

Så hvis du ønsker at øge dine eksponeringer og opnå høj return of investment (ROI) på dine annoncer, så tøv ikke med at tage fat i os.


    Vil du lære om PPC?

    Få gratis tips til annoncering på Google i Webamp Academy.


    • Dynamisk annoncering

      24. november 2021
    • Sådan forfører du dine kunder med en marketing funnel-strategi på de sociale medier

      29. april 2021
    • Skab brandvarme leads med Facebook lead ads

      3. december 2020
    • Er din webshop (Corona)klar til Black Friday?

      22. oktober 2020
    • SEO-tjekliste: Sådan bygger du en lækker landingssidetekst op (der kan læses af både robotter og mennesker)

      7. maj 2020
    • Førstehjælp til din forretning: Sådan skaber du omsætning og fastholder kunder i krisetid

      25. marts 2020
    • 10 bud til din Google Ads-strategi under Corona-krisen

      19. marts 2020
    • Facebook-annoncering i krisetider – derfor skal du investere i annoncer nu

      13. marts 2020
    • Introduktion til målopsætning og konverteringer i Google Analytics og Google Tag Manager

      28. november 2019
    • Regex – Digital magi til procesoptimering

      28. marts 2019
    • Se alle blog indlæg

      Læs alle vores blogindlæg her

    Som SEO bureau hjælper vi din hjemmeside øverst på Google

    Få flere henvendelser
    med PPC annoncering

    Vil du have mere trafik på din hjemmeside eller webshop? Og vil du konvertere trafikken til betalende kunder?

    I Webamp arbejder vi målrettet med PPC annoncering for at sikre, at du ikke bare modtager kliks – men de rigtige kliks. Kliks, der konverterer dine besøgende til kunder.

    Men hvad er PPC? Hvordan arbejder vi med det i Webamp? Og hvordan kan det skabe mere salg i din virksomhed? Det kan du blive klogere på her på siden.

    Har du lidt for travlt til at læse om online markedsføring – eller vil du høre, hvordan du kan få flest mulige henvendelser til den billigste pris?

    Så kontakt Webamp på +45 70 60 50 28 eller info@webamp.dk, og lad os tage en snak om dine muligheder med PPC annoncering.

    Hvad er PPC?

    PPC – eller Pay Per Click – er en form for online markedsføring, hvor du kun betaler per klikket annonce. Du betaler altså ikke for, at brugere ser dine annoncer eller links – men for at de klikker på dem.

    På den måde adskiller PPC sig fra CPM (Cost Per Mille), hvor du betaler per tusinde visninger. CPM-modellen bliver blandt andet brugt i Facebook annoncering, som vi også arbejder med i Webamp.

    De fleste kender nok PPC annoncering i forbindelse med de søgeordsannoncer, man støder på i Googles søgeresultater – også kendt som Google Ads (tidligere Adwords).

    Det er da også en af de mest udbredte former for PPC, selvom Microsofts søgemaskine Bing også sidder på en mindre andel af markedet for søgeordsannoncering.

    PPC er dog et paraplybegreb, der udover søgeordsannoncering også omfatter display annoncering, remarketing, Youtube annoncering og Google Shopping.

    Du får kort fortalt adgang til mange forskellige platforme og målgrupper med PPC.

    Hvis du vil øverst på Google, må du arbejde med SEO. Det hjælper vi med som SEO-bureau.

    Hvordan fungerer PPC?

    Når en bruger klikker på dine annoncer, bliver personen sendt videre til din hjemmeside eller webshop – og det er netop den handling, du betaler for.

    Derfor er det vigtigt, at dine annoncer giver et afkast, der betaler sig i forhold til din investering. Sagt på fagsprog skal dine PPC annoncer altså give et positivt ROI (Return On Investment).

    Af samme grund bør du tage et kig på dine produkter og ydelser – har de høj eller lav avance? Er avancen høj, vil det for eksempel ofte være nemmere at få din PPC annoncering til at give overskud.

    Dit ROI afhænger dog også af klikprisen, som igen afhænger af flere faktorer – herunder hvor du annoncerer, produkter/ydelser og søgeord.

    For eksempel vil klikprisen være høj på de annoncer, som bliver vist, når en bruger søger på et generisk søgeord med flere hundrede månedlige søgninger.

    Du kan altså sammenligne PPC annoncering med en auktion. Jo flere, der byder på en bestemt form for annoncering, desto højere vil prisen være.

    Det betyder dog ikke, at du er garanteret eksponeringer og kliks, bare fordi du har budt højest.

    Google forsøger altid at give sine brugere de bedste og mest relevante resultater, og derfor afhænger din eksponering også af den landingsside (den underside på din hjemmeside, som er relevant for annoncen), som annoncen linker til.

    For eksempel vil Google nedprioritere din annonce, hvis den linker til en langsom landingsside med irrelevant indhold.

    Vellykket PPC annoncering afhænger altså ikke kun af størrelsen på dit budget.

    Sådan arbejder vi med PPC i Webamp

    PPC er et stort område inden for online markedsføring, som kan være svært at overskue og forstå.

    Derfor har vi vores egne PPC-specialister, som ved, hvilke parametre de skal skrue på for at gøre dine kampagner succesfulde.

    I Webamp laver vi for eksempel med splittests, hvor vi afprøver forskellige annoncer for at sikre flest mulige kliks.

    Derudover arbejder vi med budjusteringer i forhold til demografi, geografi, enheder, interesser og tidspunkt.

    • Kan det for eksempel betale sig at byde højere på en kampagne, hvor målgruppen primært er 20-25 årige?
    • Vil det give mening at betale ekstra for, at annoncen er aktiv på et bestemt tidspunkt på dagen?
    • Vil det give højere afkast at gøre mere ud af annoncering på mobile enheder?

    Vi tager med andre ord højde for alle tænkelige parametre, når vi arbejder med PPC annoncering i Webamp.

    Det sikrer, at din annoncering altid rammer dine kunders behov, og at du får flest mulige konverteringer til den bedste pris.



    Linkbuilding er en af de discipliner, vi som SEO-bureau kan hjælpe med.
    Her sidder Webamps SEO-specialister og arbejder med søgemaskineoptimering.

    Vi arbejder desuden med forskellige annonceringsformer – herunder:

    • Google Ads
    • Display annoncering
    • Youtube annoncering
    • Remarketing
    • Google Shopping

    Dermed kan vi altid tilpasse vores PPC annoncering til lige netop din målgruppe og målsætning.

    Vores PPC-afdeling har desuden et tæt samarbejde med vores SEO– og web-afdelinger.

    I vores SEO-afdeling arbejder vores tekstforfattere for eksempel med at skrive velskrevet og relevant content med værdi for brugeren, ligesom vores web-afdeling arbejder med hastighedsoptimering og design for at gøre din hjemmeside brugervenlig.

    Det er altsammen med til at sikre, at dine potentielle kunder altid lander på en indbydende landingsside – og at din annoncering derfor skaber relevant trafik, som konverterer til betalende kunder.

    Har du brug for hjælp til PPC annoncering?

    Har du brug for hjælp til din annoncering fra erfarne PPC-specialister?

    Så kontakt Webamp på +45 70 60 50 28 eller info@webamp.dk allerede i dag, og hør mere

    Som SEO-bureau arbejder vi bl.a. med optimering af indhold på din hjemmeside.

    Vi gør os i glade kunder!

    Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!




    Vil du samarbejde med os?

    Vi elsker både store og små udfordringer - hvad er din?