Hej,
Nørd. Udforsker. Idémager. Regelbryder. Kreatør.

Du er lige én for os.

Vil du være en del af en uformel arbejdsplads, hvor kreativitet, tillid og frihed til at forme dit arbejde og din dagsorden er en del af hverdagen?

Så er vi måske også noget for dig.

Se alle vores ledige stillinger

Vil du være en del af Webamp-holdet? Så se vores jobopslag,
måske er det lige dig, vi mangler?

Lær mere om Webamp

I Webamp er vi et sammentømret, ungt hold af krøllede og skæve hjerner
med hver vores personlige quirks og måder at skabe resultater på.

Et hold af krøllede hjerner med ild i øjnene

Nogen larmer på kontoret. Andre foretrækker larmende stilhed og arbejder derfor bedst med et noise cancelling headset om ørene og øjnene koncentreret rettet mod skærmen. Nogen har sort humor. Andre har... humor.

Nogen formaterer den mentale harddisk med kickboksning, musikproduktion, museumsbesøg eller vægtløftning. Andre tager til fodboldkampe og råber højt eller slapper af med havearbejde og nyder stilheden. 

Personligheder er der nok af i Webamp. Alle har dog én ting til fælles: Vi lader nysgerrigheden og lysten til at eksperimentere herske på arbejdspladsen. Derfor hyrer vi altid folk med ild i øjnene – og aldrig dem, der tror, de ved det hele i forvejen. 

Et arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til udvikling

Nogle gange har vi travlt – så travlt, at vi kan glemme at sætte opvaskeren i gang og at vande planterne på kontoret. Det resulterer til tider i akut mangel på rene kaffekopper og gullige blade på de forjaskede og forsømte planter. 

Andre gange er der masser af tid til en tidlig fyraftensøl og en lidt for intern og indforstået joke. For eksempel bliver en snart 10 år gammel Magnus Millang-sketch af uransagelige grunde bare ved med at være sjov (bare rolig, du skal nok få catchet op på den lokale lingo). 

Men det vigtigste er, at vi altid tager os tid til at sørge for, at alle har det godt. At alle bliver hørt. Og at alle griner mindst 3 gange om dagen. Du bruger trods alt 33,03 % af dine vågne timer på arbejdet. 

Derfor prioriterer vi også tiltag, der fremmer den personlige trivsel og faglige udvikling højt. Vi kan blandt andet nævne DISC-workshop med Klaus Veile, deltagelse på SEO- og SEM-konferencen SMX i London samt oplæg om salg og kundepleje af den legendariske salgscoach og iværksætter Jens Ladegaard.

Webamp er med andre ord en virksomhed, hvor overskuddet bliver investeret i din og dine kollegaers udvikling.

hvorfor skal du arbejde i Webamp?

1) Fordi du har drive og vil have indflydelse på din egen hverdag

I Webamp får du direkte indflydelse på dine kunders resultater og på din egen og dine kollegaers dagsorden. Vi har en flad struktur, hvor alle har noget at skulle have sagt – og det gælder selvfølgelig også dig.

Faktisk ansætter vores direktør, Nicolai, kun folk, der er klogere end ham selv. Derfor hersker der også frihed under ansvar på kontoret. Ja, micromanagement er næsten et skældsord i Nicolais ordbog.

Det betyder også, at du ikke bliver kigget over skulderen eller åndet tungt i nakken – hverken af direktøren eller af nævenyttige mellemledere. Tillid til medarbejderne er en integreret del af Webamps DNA.

Derfor er det også helt ok at tage et spil bordfodbold, gå en tur rundt om den nærliggende Sankt Jørgens Sø eller bare tage en sludder om weekendens eskapader med en af kollegaerne. Vi ved nemlig godt, at det ikke altid er foran skærmen, at de gode idéer opstår.

2) Fordi du vil gøre en forskel for vores kunder – men også for Webamp

I Webamp vil vi selvfølgelig være de bedste. For hvem vil ikke det? 

Men vi ser nu ikke os selv som showets stjerner. For det er kunderne, der er stjernerne i Webamp. 

Vi vil til gengæld være dem, der skaber og sikrer vores kunders stjernestatus – uanset om kunden er en aspirerende startup, et mellemstort håndværkerfirma eller en veletableret, international virksomhed.

Vi vil med andre ord være dét for vores kunder, som Yoda er for Luke Skywalker. Som Mr. Miyagi er for Daniel-San. Som Mickey Goldmill er for Rocky Balboa. 

Vores kunders succes afhænger dog af vores egen evne til hele tiden at udforske og udfordre os selv. Derfor opfordrer vi også dig til at udfordre dét, vi ved – og ikke mindst dét, vi tror, vi ved.

Det er derfor kun dine egne ambitioner, der begrænser din udvikling hos os.

3) Fordi du ved, at du nogen gange skal træde forkert for at ramme plet

Der er plads til at fejle i Webamp. Vi fejler faktisk ret ofte. Og det er netop dét, vi lærer af. 

Det lyder måske en smule kliché – men det er til gengæld også den eneste kliché, du vil støde på i Webamp. For inden for digital marketing og webdesign ændrer regler og algoritmer sig hele tiden. 

Derfor SKAL du kunne eksperimentere – helt dér ude, hvor det føles usikkert, og der er risiko for at skvatte.

Men bare rolig… vi sparrer og udveksler hele tiden nye idéer. Du er aldrig alene, når du er på gyngende grund. I Webamp er du vice-kaptajn på en rejse, hvor der nogle gange kan være omveje og fartbump – men hvor du altid kender destinationen.

Fun facts – vigtig viden/ligegyldig info om Webamp

  • Du får rig mulighed for at afprøve dine FIFA-evner på vores 120 tommer (!) store projektor.
  • Kontorets køleskab er altid fyldt med kolde sodavand og ingefærshots fra Frankly – og ikke mindst friske forsyninger til fredagsøllen.
  • Når vi slår håret løs, gør vi det med aktiviteter som lasertag, cocktailkursus, julefrokost i Grøften, gokart-kørsel og andet godt fra krea-kassen.
  • Den sidste fredag i måneden er cheat dag aka pizzafredag. Her står frokostmenuen nemlig altid på pizza – selvfølgelig på firmaets regning. 
  • Vores account manager Nicolai Sofus kalder konsekvent kontoret for “hjem”. Vi har prøvet at vænne ham af med det, men det ligger dybt i ham. 
  • På din fødselsdag kan du roligt regne med at møde op til et skrivebord, der er indhyllet i Dannebrogsflag. Selvfølgelig er hver dag en fest i Webamp – men fødselsdage bliver i særdeleshed fejret med manér.

Vi gør os i glade kunder!

Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!



Vil du samarbejde med os?

Vi elsker både store og små udfordringer - hvad er din?