Presse – alt om Webamp

Vil du lære os endnu bedre at kende? Her på siden finder du links til pressemateriale om Webamp.

SEo
I dag skal SEO-teksters indhold være værdiskabende for brugerne.

Webamps historie

Det hele startede i en lejlighed på Nørrebro i 2015…

Her sad Nicolai og var godt og grundigt utilfreds med status quo inden for online markedsføring i Danmark.

Derfor valgte han at starte Webamp – en digital legeplads med plads til læring og mod til at tage fejl. Et firma, hvor læring vejer tungere end eksekvering. En virksomhed, som hellere vil stille spørgsmål til processerne end at følge dem blindt. Et bureau, som sætter sig for at levere de bedst mulige løsninger – og gør det.

Så Nicolai gik på en mission for at udfordre en hel branche – bevæbnet til tænderne med én besættelse: At give en sublim kundeoplevelse og skabe gennemsigtighed i en verden, som for mange virker abstrakt og fjern.

Efterhånden blev tropperne samlet

Enmandshæren fik hurtigt vokseværk, og i dag er Webamp en vaskeægte forretning, som ikke længere tænker måned til måned.

De beskedne rammer på Nørrebro er blevet skiftet ud med et 400 kvm stort lokale lige ved Københavns Hovedbanegård, hvor Nicolais trofaste hær af krøllede og kloge hoveder arbejder for at opfylde den oprindelige vision for Webamp: At levere gennemsigtige løsninger, som bringer vores kunder tættere på deres kunder.

Fakta om Webamp:

Informationer om Webamp ApS
  • Stiftet af: Nicolai Vittrup
  • Stiftet den: 14. Juli 2015
  • Antal medarbejdere: 18 fuldtidsansatte
  • Omsætning i 2021: 10.000.000 kroner
  • Forventet omsætning i 2022: 11.500.000 kroner
  • Forventet antal ansatte i 2022: 20
  • Antal kunder: 300 inkl. Brøndby IF, OliOli, Livenation, Anticimex, Kurhotel Skodsborg og FC København

Om Nicolai Vittrup:

Stifter og direktør af Webamp
  • Født: 03/10-1991
  • Uddannelse: Mediegrafiker fra Københavns Tekniske Skole i 2013
  • Why: Webamp blev skabt i frustration over, at mentaliteten i forhold til kundeoplevelsen ikke var god nok. Det var et opgør med dårlige produkter og hele tankegangen omkring, hvordan kunder blev mødt. I mit univers er kunden helten, og vi er Yoda, som prøver at rådgive dem
  • Filosofi: Der skal kigges på mennesket først