Det er ikke altid hensigtsmæssigt at sende en potentiel kunde til forsiden af din hjemmeside eller webshop. En af fordelene ved bannerannoncer er jo netop, at du kan målrette din annoncering til den ønskede målgruppe. Derfor det også vigtigt, at dine annoncer sender relevante brugere hen til relevante undersider eller kategorier.
Forestil dig, at du støder på en annonce, der reklamerer for Scanpan grillpander – et produkt, du har overvejet at købe i længere tid. Derfor klikker du på annoncen. Men i stedet for at lande på en kategoriside med Scanpan grillpander bliver du sendt til forsiden af en kæmpe webshop, der sælger alt fra kaffemaskiner, stegepander og støvsugere til lydudstyr og personlig pleje.
Ganske vist sælger siden også den grillpande, du var på udkig efter – men du skal selv gøre en indsats for at finde den.
Når vi arbejder med display annoncering i Webamp, sørger vi for, at dine annoncer holder, hvad de lover – og sender brugeren hen til relevant undersider eller produktkategorier. Eksisterer siden ikke i forvejen, sørger vi for at skrive og oprette den. Det sikrer, at der er match mellem annoncens budskab og kundens behov. Og det kan i sidste betyde, at din display annoncering får konverteringer – og ikke kun eksponeringer og kliks.