Gratis Google AdWords rapport


Kører dine AdWords-annoncer, men får du ikke nok ud af dem?

Er du i tvivl, om du får det rette ud af dine annoncer, kan du kvit og frit bestille en gratis Google AdWords rapport hos os.

Med vores gratis tjek gennemgår vi, hvad der kan optimeres ved dine annoncer og hvilke eventuelle faldgruber, der er.

Få en analyse af dine annoncer af én af vores AdWords-specialister ved at udfylde formularen her på siden.

Faresignal 1

Dine annoncegrupper er kun variationer af ét keyword og en by

Faresignal 2

Dine enkelte annoncegruppers keyword består kun af tre variationer af det samme keyword

Faresignal 3

Din kampagnes navn starter med et akronym som GS, BS, GCM eller SNDS

Faresignal 4

Det største faresignal af dem alle

Din CTR (click through rate) er gennemsnitlig under 4 %

Udfyld nu og få din rapport

Derfor skal du få tjekket dine AdWords annoncer

Faresignal 1

Dine annoncegrupper er kun variationer af ét keyword og en by

Faresignal 2

Dine enkelte annoncegruppers keyword består kun af tre variationer af det samme keyword

Faresignal 3

Din kampagnes navn starter med et akronym som GS, BS, GCM eller SNDS

Faresignal 4

Det største faresignal af dem alle

Din CTR (click through rate) er gennemsnitlig under 4 %

Det kræver løbende optimering af dine annoncer, hvis du vil have succes med digital annoncering. Til gengæld er der også meget at hente - og meget at spare - hvis du får opsat og optimeret dem korrekt.

De fire største faresignaler

Vi har specialister siddende til kun at arbejde med AdWords hver dag - og derfor er det også let for os at detektere, hvor der er mulighed for forbedring af dine annoncer.

Når vi analyserer dine kampagner, kigger vi på mange parametre.
Som en overordnet guidance, har vi her opsummeret de fire største faresignaler på, at dine annoncer skal optimeres.

Oplever du én af disse fejl, er det højst sandsynligt bare toppen af isbjerget.

Google AdWords test

Få et gratis tjek af dine AdWords annoncer

Lad os undersøge, om dine annoncer er opsat, som de skal, så du får mest muligt ud af dem.

Udfyld kontaktformularen og vi sender dig en udførlig rapport - og giver dig et kald.

Hvem laver rapporten?

Webamp er Google Partner og Google AdWords-certificeret.

 

Læs mere om, hvem vi er lige her.

Bliv klogere på hvad du kan opnå med Google AdWords her.

Bestil din gratis Google AdWords rapport ved udfylde formularen ↓