En guide til at skabe succes og salg via digitale kanaler. Kom med på en guidet kanalrundfart i det digitale farvand, og få konkrete anbefalinger til, hvordan du skaber den optimale marketingstrategi gennem hele den digitale kunderejse.
Online markedsføring kan virke som en uoverskuelig og uhåndterlig størrelse. For kanalerne er mange. Formaterne er endnu flere.
Google Ads, SEO, displaynetværk, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube…Content marketing, blogindlæg, landingssider, lead-kampagner, nyhedsbreve, lead ads, influencer marketing … Og det er bare et lille udsnit af udvalget.
Så hvilke kanaler bør du satse på?
Svaret finder du i vores e-bog ‘360 graders online markedsføring’, hvor hvor du får helt konkrete anbefalinger til, hvordan du bruger SEO, Google og Sociale medier på de forskellige stadier i jeres marketing-funnel.
Rigtig god fornøjelse!
Vi er ikke bange for udfordringer. Tværtimod elsker vi at udfordre dét, vi tror, vi allerede ved. For kun sådan kan vi skabe de bedste resultater for vores kunder.
Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!
Vi er en et hold af specialister, der elsker at udfordre dét, vi allerede ved.