OLIOLI er en virksomhed, der laver poké bowls og skaber glæde mellem mad og mennesker. Virksomheden har siden deres start i 2017, som Danmarks første poké bar, været på en ambitiøs vækstrejse, der i dag inkluderer 14 barer fordelt rundt omkring i Danmark.
Poké bowls er hawaiiansk, men OLIOLI er asiatisk og skandinavisk. Stifterne bag OLIOLI har selv skandinaviske og asiatiske rødder, og derfor var det vigtigt for dem at sætte et personligt præg på den traditionelle poké bowl. OLIOLI bringer derfor den traditionelle hawaiianske poke bowl sammen med en unik smag fra Asien og det sunde og rustikke touch fra skandinavien. OLIOLI betyder glæde på hawaiiansk, og dét er essensen i konceptet og virksomhedens vision.
Nicolai Suwinai og OLIOLI valgte at outsource deres marketingafdeling fordi de ville uddelegere opgaver til specialister, som har en bedre forståelse end dem selv – derfor valgte de Webamp.
Nicolai oplever, at der er en god synergi mellem at have enkelte opgaver in-house og samtidig have en sparringspartner i Webamp, der hjælper med forbedring, optimering og generel feedback.
Hos Webamp har vi overtaget dele af OLIOLIs marketingafdeling og er derfor i dag ansvarlige for SEO, annoncering, generel branding og strategi.
Teamet bag OLIOLI er særligt glade for den gode relation med klar kommunikation og fuld tilgængelighed. Vi holder ugentlige statusmøder med gennemgang af opgaver og kampagner på kort og lang sigt, som skal sikre en klar forståelse af processen for begge parter. Hos Webamp står vi altid til rådighed som sparringspartner, og intet problem er for småt til os.
For Nicolai har det været vigtigt, at OLIOLIs samarbejdspartnere har en klar forståelse af, hvem de er som virksomhed, og hvad de står for – og det er netop, hvad Nikolai og resten af holder bag OLIOOLI oplever i Webamp.