Ny version | Desktop

https://www.domæne.dk

Find Renseri Herning Her » - Kvalitets Renseri‎

Lav en relevant beskrivelse af din landdingsside indhold

Nuværende version

https://www.domæne.dk

Find Renseri Herning Her » - Kvalitets Renseri‎

Lav en relevant beskrivelse af din landdingsside indhold

  • Mobile
  • Desktop
  • Gem denne version

SEO-titel (Desktop: 0/561px, Mobile: 0/561px)

Meta-beskrivelse (Desktop: 0/1011px, Mobile: 0/758px)

Importér fra webadresse

CTR-score

Anbefalinger

Længde af SEO-titel

0 / 22

CTA i SEO-titel eller meta-beskrivelse

0 / 18

Power-ord i SEO-titel

0 / 15

Tal i SEO-titel

0 / 7

Længde af meta-beskrivelse

0 / 18

Power-ord i meta-beskrivelse

0 / 15

Antal sætninger i meta-beskrivelse

0 / 5
ttt
ttt
CTR-SCORE 0

Meta tags er genvejen til flere besøgende

Visuelt fængende meta tags er dit go-to våben i kampen om kliks. For jo mere blikfang dine meta tags skaber, desto bedre er dine chancer for, at dit website får trafik via de organiske søgeresultater.

Og du behøver du hverken viden om HTML eller markedsføring for at lave meta tags, der fænger Googles brugere og konverterer dem til besøgende til dit website. Vi har nemlig udviklet et simpelt værktøj, der gør det nemt for dig at øge din CTR – og dermed stå stærkere i søgeresultaterne.

Hvad er CTR?

CTR (Click Through Rate) – eller klikrate – er det procentvise forhold mellem visninger og klik. Du har for eksempel en CTR/klikrate på 1 %, hvis din side bliver vist 100 gange i søgeresultaterne og får ét klik. Du skal altid stræbe efter en så høj CTR som muligt – ganske enkelt fordi: høj CTR = mere trafik via søgeresultaterne.

Så hvad er en høj CTR?

Det kommer lidt an på dine placeringer i de organiske søgeresultater. Som udgangspunkt er en CTR på over 5 % god, men hvis du har en førsteplads, kan du med fordel stræbe efter 15-20 %.

Sådan bruger du Webamps meta tags tool

Værktøjet giver point fra 0 til 100 – det kalder vi CTR-score. Jo højere CTR-score, desto højere er din chance for at få kliks i søgeresultaterne.

Udfyld felterne “SEO-titel” og “meta-beskrivelse”, som tilsammen udgør dine meta tags (også kaldet SERP-snippet). I feltet “Importér fra webadresse” kan du eventuelt copy-paste URL’en på den underside, du vil have mere trafik til. På den måde kan du sammenligne din gamle CTR-score med din nye.

Hold øje med værdierne i parenteserne, mens du udfylder felterne – de angiver nemlig, hvor meget plads (angivet i pixels) du har til rådighed ved henholdsvis desktop- og mobilvisning. Hvis værdierne bliver røde, har du overskredet grænsen for, hvor mange pixels Google kan vise i søgeresultaterne.

Sådan får du en høj CTR-score

Vi måler din CTR-score ud fra de 7 kriterier, du kan se i boksen forneden. Opfylder du alle 7 kriterier, får du en CTR-score på 100. Målet er med andre ord, at:

  • 1) skrive en tilpas lang SEO-titel, som indeholder tal og power-ord
  • 2) skrive en tilpas lang meta-beskrivelse, som indeholder mindst én sætning, og som indeholder mindst ét power-ord
  • 3) skabe CTA (call to action) i enten SEO-titel eller meta-beskrivelse ved at bruge CTA-ord

Husk endelig, at din SEO-titel og meta-beskrivelse også gerne skal indeholde det søgeord, du gerne vil findes på.

Rigtig god fornøjelse med at lave dine helt egne fængende meta tags, der kan skyde din klikrate i vejret. Mangler du inspiration, har vi forneden lavet et eksempel på meta tags med en CTR-score på 100.

Eksempel-meta-tags

Vi gør os i glade kunder!

Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!



Vil du samarbejde med os?

Vi elsker både store og små udfordringer - hvad er din?