Remarketing med
Google Ads

I Webamp arbejder vi målrettet med remarketing med Google Ads.

Kontakt os allerede i dag

Ønsker du at skabe mere trafik på din hjemmeside eller webshop via annoncering?
Udfyld formularen, så kigger vores PPC-specialister dine kampagner igennem.

Oplever du, at dine Google Ads er synlige på de forkerte søgetermer? Eller betaler du høje klikpriser samtidig med, at din return of investment (ROI) ligger i den lave ende?
Ønsker du at få tilpasset dine PPC-annonceringer til specifikke målgrupper, eller skal dine annoncer spredes ud på annonceringsformer som Google Shopping eller Youtube Ads?

Hos Webamp har vi erfarne PPC-specialister, som arbejder målrettet med PPC annoncering for at sikre, at din hjemmeside eller webshops modtager de helt rigtige kliks!
Kontakt os i dag og lad os tage et møde.

PPC for de ambitiøse

Som PPC-bureau hjælper vi ambitiøse virksomheder med at optimere deres annonceringer – fra hurtigt voksende webshops til internationale virksomheder.

Til trods for diversiteten i vores kundeportefølje er der én ting, der går igen i hver eneste PPC-samarbejde, vi indgår: Fokuseret rådgivning og skræddersyede løsninger, der matcher den enkelte virksomheds virkelighed, værdier og visioner.

Fælles for alle vores kunder er, at de vil være synlige der, hvor deres kunder befinder sig. Vi hjælper virksomheder med at gøre deres annonceringer synlige for de rigtige målgrupper og på de søgetermer, der har relevans for lige netop deres virksomhed, produkter og services.

Har du en virksomhed som i forvejen gør sig i PPC? Eller ønsker du at blive sat ind i dette smarte værktøj? Som PPC-bureau, kan Webamp være din virksomheds vigtigste aktiv i kampen om kundens opmærksomhed.

Så hvis du ønsker at øge dine eksponeringer og opnå høj return of investment (ROI) på dine annoncer, så tøv ikke med at tage fat i os.


    Vil du lære PPC?

    Få gratis tips til annoncering på Google i Webamp Academy.


    • Dynamisk annoncering

      24. november 2021
    • Sådan forfører du dine kunder med en marketing funnel-strategi på de sociale medier

      29. april 2021
    • Skab brandvarme leads med Facebook lead ads

      3. december 2020
    • Er din webshop (Corona)klar til Black Friday?

      22. oktober 2020
    • SEO-tjekliste: Sådan bygger du en lækker landingssidetekst op (der kan læses af både robotter og mennesker)

      7. maj 2020
    • Førstehjælp til din forretning: Sådan skaber du omsætning og fastholder kunder i krisetid

      25. marts 2020
    • 10 bud til din Google Ads-strategi under Corona-krisen

      19. marts 2020
    • Facebook-annoncering i krisetider – derfor skal du investere i annoncer nu

      13. marts 2020
    • Introduktion til målopsætning og konverteringer i Google Analytics og Google Tag Manager

      28. november 2019
    • Regex – Digital magi til procesoptimering

      28. marts 2019
    • Se alle blog indlæg

      Læs alle vores blogindlæg her

    Som SEO bureau hjælper vi din hjemmeside øverst på Google

    Øg dine chancer for salg
    med remarketing

    Med remarketing kan du nå ud til brugere, der tidligere har besøgt din hjemmeside eller webshop uden at have købt et produkt eller booket en service. På den måde øger du chancen for at konvertere dine besøgende til kunder, ligesom du i højere grad er sikret at få afkast af din investering i online markedsføring.

    Men hvad er remarketing helt præcis for en størrelse? Hvordan arbejder vi med det i Webamp? Og hvordan kan det hjælpe dig med at ramme din målgruppe? Det kan du læse meget mere om her på siden ↓

    Vil du hellere bruge tid på din forretning end at læse om online markedsføring? Kontakt Webamp på 70 60 50 28 eller info@webamp.dk, og lad os hjælpe dig med at gøre besøgende på din hjemmeside eller webshop til betalende kunder.

    Hvad er remarketing?

    Prøv at forestille dig følgende scenarie:

    Du går ind i en butik. I butikken falder du over ét eller flere produkter, du kunne være interesseret i. Du forlader dog butikken uden at købe noget – enten for at undersøge alternativer hos konkurrenterne, eller fordi du bare ikke er klar til købe.

    Butikkens produkter har altså nok vakt din nysgerrighed. Men dine penge ligger stadig trygt og godt på din konto eller i din pengepung. Det er med andre ord ikke lykkes for butikken at konvertere dit besøg til et salg.

    Ikke noget usædvanligt scenarie for ansatte i detailbranchen. Det er nemlig de færreste, der køber et produkt eller booker en service, første gang de besøger en butik. 

    Det samme gør sig gældende i den virtuelle verden – og du skal derfor ikke regne med, at dine besøgende nødvendigvis køber noget i din webshop eller booker en service, blot fordi de har fundet vej til din hjemmeside. Eller sagt på en lidt mere nørdet måde: Det er de færreste kliks, der konverterer. 

    Det er her remarketing kommer ind i billedet. Med remarketing i Google Ads kan du nemlig holde kontakten med tidligere besøgende på din hjemmeside eller webshop – og dermed øge chancen for, at de senere bliver til kunder og lægger penge i din virksomhed. 

    Remarketing er altså en venlig reminder til dine besøgende om en produkt eller service, de allerede har vist interesse i – men som de endnu ikke har investeret i. Det øger sandsynligheden for, at den besøgende vender tilbage til din hjemmeside og lægger penge i din virksomhed.

    Derfor er remarketing en kampagnestrategi med en høj click-through- og konverteringsrate.  

    Hvis du vil øverst på Google, må du arbejde med SEO. Det hjælper vi med som SEO-bureau.

    Fra kliks til konverteringer – sådan virker remarketing

    Så hvordan virker remarketing i Google Ads i praksis?

    Når en bruger besøger din hjemmeside eller webshop, lagrer Google Ads et såkaldt cookie-ID på brugerens computer, telefon eller tablet – for eksempel hvis de har set et produkt i dit webshop men ikke har købt. 

    Hver cookie har et unikt ID, som Google Ads automatisk tilføjer til en såkaldt remarketingliste. En remarketingliste er i korte træk en oversigt over de besøgende, du har indsamlet data om. Når en bruger så opfylder bestemte krav, du har angivet, vil vedkommende se din annoncering på udvalgte platforme.

    Du bestemmer selv:

    • hvilke brugere, du vil ramme med din annoncering ✓
    • hvor de skal se din annoncering ✓
    • hvor annonceringen skal føre dem hen ✓

    Du kan altså skræddersy din annoncering 100 % og selv definere, hvor dine brugere skal se dine annoncer – og ikke mindst hvilke typer annoncer, de skal se. 

    På den måde øger du chancen for at gøre kliks til konverteringer. Eller sagt med andre ord: gøre besøg til salg.

    Remarketing i Googles søgeresultater

    Én måde at anvende remarketing på er at opsætte annoncer, som reklamerer for produkter med relevans for brugeren i Googles søgeresultater.

    Lad os sige, at du har en webshop, der sælger skriveredskaber. En besøgende har kigget på en kuglepenne i din webshop men har dog forladt siden uden at købe kuglepennen.

    Ved at opsætte remarketing-annoncer i søgeresultaterne kan du så vise annoncer for din virksomhed, næste gang den besøgende søger på kuglepenne på Google. På den måde bliver brugeren mindet om din virksomhed. Og i kraft af at personen allerede kender til din virksomhed, øger du chancen for, han eller hun køber kuglepenne i din virksomhed – og ikke hos en konkurrent.

    Her sidder Webamps SEO-specialister og arbejder med søgemaskineoptimering.
    Som SEO-bureau arbejder vi bl.a. med optimering af indhold på din hjemmeside.

    Dynamisk remarketing

    Med dynamisk remarketing kan du annoncere for specifikke produkter eller services, som dine besøgende har vist interesse for. Har en besøgende for eksempel kigget på én bestemt kuglepen i din webshop, kan du så tilrettelægge dine annoncering, så personen får vist annoncer for lige netop den kuglepen.

    Annoncerne ændrer sig altså alt efter, hvilket produkt brugeren har set på din hjemmeside.

    Sådan arbejder vi med
    remarketing i Webamp

    I Webamp arbejder vi målrettet med din remarketing-strategi for at give dig en skræddersyet annoncering, der rammer relevante målgrupper.

    Vi analyserer konverteringsdata og specifikke brugeradfærdsdata i Google Analytics og tilrettelægger kampagnerne derefter. Vi skruer for eksempel på parametre som:

    • Demografi
    • Geografi
    • Enheder – anvender brugeren desktop, telefon eller tablet?
    • Aldersgrupper
    • Interesser

    Med afsæt i relevante parametre splittester vi så på forskellige målgrupper med henblik på at skabe konverteringer. På den måde er du sikret en høj konverteringsrate og Return On Investment, når du overlader din remarketing-kampagner til vores Google Ads-specialister.

    Som SEO-bureau laver vi bl.a. teknisk SEO
    Autoritet er en vigtig del af søgemaskineoptimering

    Kontakt Webamp, og få hjælp til remarketing

    Ønsker du hjælp til din remarketing-strategi fra et erfarent Google Ads-bureau? Kontakt Webamp på 70 60 50 28 eller info@webamp.dk, og hør mere om dine fordele ved at lade os stå for din remarketing.

    Vi gør os i glade kunder!

    Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!




    Vil du samarbejde med os?

    Vi elsker både store og små udfordringer - hvad er din?