Helle Thorup er en dansk kosmetolog og iværksætter, som driver en skønheds- og wellness-klinik under samme navn i hjertet af Aarhus. Her byder Helle og hendes behandlere velkommen i en verden af velvære og wellness.
Helle Thorup er lidt af en frontløber inden for hudpleje og arbejder målrettet med at genopbygge og beskytte sine kunders hud. Det gør hun ved hjælp af toneangivende, moderne metoder og produkter samt et princip om, at samspillet mellem behandling og velvære skaber sundhed og styrke.
Ved siden af klinikken driver hun Helle Thorup Shop – en webshop, hvor kunderne kan købe de produkter, der bliver brugt i klinikken. På den måde kan alle få en lille forsmag på den wellness, der venter i klinikken i Aarhus.
Helle Thorup havde en lidt skrantende og samspilsramt webløsning da virksomheden i foråret 2020 blev kunde hos Webamp. Webshop-delen var ikke konverterings- og brugervenlig, ligesom designet ikke visuelt understøttede virksomhedens identitet Samtidig manglede websitet en oversigt over de mange behandlinger, som er hele kernen i Helle Thorups univers.
Der var med andre ord hverken samspil mellem webshop og klinikside eller virtuelt design og virksomheds-DNA.
Webamps opgave bestod derfor i at kommunikere webshop og klinikside i én og samme webløsning, skabe et visuelt univers, der kommunikerede wellness og velvære, og konverteringsoptimere for at skabe en let navigerbar og salgsvenlig.
I det nye design gjorde vi først og fremmest klinikkens mange behandlinger mere synlige ved at oprette en dedikeret landingsside til behandlinger. Herfra kan brugerne booke tid direkte i deres browser samt læse mere om den enkelte behandling.
I webshop-delen skabte vi bedre overblik over produkter i form af overskuelige og konverteringsvenlige kollektions- og kategorisider samt unikke undersider til de enkelte produkter.
Og som en ekstra kundeservice oprettede vi en filterfunktion, hvor man kan sortere i produkter ud fra specifikke hudproblematikker. På den måde kan kunder i informationsstadiet af salgstragten hurtigere blive både klogere – og ikke mindst købeklar.
Endelig iværksatte vi målrettede SEO- og PPC-strategier for at sikre synlighed og skabe trafik til den velskabte webløsning.
Vi er ikke bange for udfordringer. Tværtimod elsker vi at udfordre dét, vi tror, vi allerede ved. For kun sådan kan vi skabe de bedste resultater for vores kunder.
Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!
Vi er en et hold af specialister, der elsker at udfordre dét, vi allerede ved.