Fodboldklubben Brøndby IF råder over en række mødelokaler, som administreres af Brøndbys eventafdeling, Brøndby Event. De udbyder lokaler og faciliteter til både konferencer, udstillinger og messer på selve stadion med udsigt over de grønne plæner.
Brøndby Event råder over otte forskellige lokaler, der kan rumme mellem 10 og 600 mennesker og med mulighed for forskellige pakkeløsninger, og en formålet med en ny hjemmeside er at give et overblik over netop dét.
Brøndby Event ønskede at få lavet en hjemmeside, der giver det fulde overblik over deres event-univers. Tidligere havde Brøndby Event kun en enkelt underside på Brondby.com.
Hjemmesidens overordnede formål er at give potentielle kunder et let og overskueligt overblik over alle deres faciliteter, mødepakker og bookingsystem samt at sprede budskabet om, at Brøndby Stadion bruges til andet end at spille fodbold på.
Fokus for hjemmesidens opbygning er, at potentielle kunder allerede på forsiden kan danne sig et overblik over alle Brøndby Events pakker og faciliteter.
I udviklingen af hjemmesidens indhold har der været fokus på skræddersyede landingssider, brugervenlighed, call to action og overblik over tilkøbsmuligheder for at skabe den bedste brugeroplevelse og flest mulige konverteringer.
Vi er ikke bange for udfordringer. Tværtimod elsker vi at udfordre dét, vi tror, vi allerede ved. For kun sådan kan vi skabe de bedste resultater for vores kunder.
Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!
Vi er en et hold af specialister, der elsker at udfordre dét, vi allerede ved.