Bernstorff Slot er et historisk slot beliggende i Bernstorffsparken i Gentofte. Slottet er ikke mindre end et af verdens ældste bygningsværker i nyklassicistisk stil, oprindeligt tegnet af arkitekt Nicolas-Henri Jardin og opført i årene 1759-65 af Frederik V’s udenrigsminister, Johan Hartwig Ernst von Bernstorff.
I dag er haven omkring Slottet et yndet mål for rekreative gåture i naturen, mens selve Slottet danner rammen om nogle af Danmarks mest unikke konference- og selskabslokaler – lokaler, som kombinerer det historiske og maleriske med det moderne og praktiske. Som Bernstorff Slot selv formulerer det: Det er ualmindeligt smukke rammer til alle lejligheder.
Bernstorff Slot kan desuden bryste sig af at være Green Key-certificeret og bærer således Den Grønne Nøgle – turismens internationale miljømærke, som gives til turistvirksomheder, der gøre en ekstra indsats for at beskytte miljøet.
Michael Sørensen og resten af holdet hos Bernstorff Slot valgte Webamp, da de skulle bruge en ekstra hjælpende hånd i deres marketingafdeling – det blev dog til lidt mere end bare én hjælpende hånd. Vi overtog nemlig alle Slottets digitale kanaler – fra SEO til sociale medier og e-mail marketing.
Endelig har vi overtaget hosting af domænet bernstorffslot.dk for bedre at kunne eksekvere på udviklingsopgaver samt sikre en hurtigere og mere brugervenlig hjemmeside, der lever op til Googles Core Web Vitals.
Og udbyttet for Bernstorff Slot? Styr på den digitale strategi, kontrol over egne data, en strømlinet hjemmeside og ikke mindst en masse nye kunder, som Michael selv formulerer det. På den måde er Bernstorff Slot et pragteksemplar på en 360 graders-kunde hos Webamp.
Den digitale strategi for Bernstorff Slot har været et samarbejde mellem flere kanaler, målrettet potentielle og eksisterende kunder forskellige steder i salgstragten. Vores primære målgruppe har været B2B-kunder med behov for møde- og konferencelokaler.
Øverst i salgstragten har vi arbejdet med et visuelt inspirationsunivers på de sociale medier, mens vi længere nede i salgstragten har arbejdet med video- og contentproduktion, blogindlæg samt SEO for at dirigere Google-trafik ind på hjemmesiden – såvel på informationssøgninger som kommercielle. Nederst i salgstragten har vi arbejdet med nyhedsbreve for at fastholde kunder i retention-stadiet.
På den måde har vi sikret Bernstorff Slot relevante kunder fra alle dele af salgstragten.
Vi er ikke bange for udfordringer. Tværtimod elsker vi at udfordre dét, vi tror, vi allerede ved. For kun sådan kan vi skabe de bedste resultater for vores kunder.
Vi elsker vores kunder, og vi elsker at få feedback!
Vi er en et hold af specialister, der elsker at udfordre dét, vi allerede ved.